Saturday, August 13, 2011

Scarlet Johansson, Kim Kardashian, Kat Von D


Scarlet Johansson, Hot right? Haaha, Suke gile la kat dea nie. Idk why, but dea mmg HOT ! her boobs , like omg ! hahaha, super awesome ! Her body make me jealous -.-" Haishh, untungg sape dapat scarlet ney. Seriously! Im not sure that she les or not. because pena tgok Grammy Award she KISS with Sandra Bullock , i guess.








Kim Kardashian , Model . Look like Nicole right ? HAHA. mybe twins :p Nahhh, they're not twin -.- Kim's hump like a BIG BALL! hahaha . She's so SEXY babe! i love her style, her hair, exspecially her make-up ! omg ! awesome ! like it love it. Act, i adore her since last year i guess :D hehehe, I wish i could be like her one day ! Supermodel ! Cewahhh ;D

Kat Von D , Of course all of you knew her right ? In Miami Ink n LA Ink . Hah, Her tatoes are awesome ! So many but idk , i Adore it. Err dun think that i'll do that tatoo -.- i dont take a risk okay. It's BULLLSHIT ! hahahha, i love her style too, its look like an EMO, or something FRESH :D

I miss your hug your kiss your love :')

Pukul 4.30 aku dengan bell gerak wwm. First2 aku g beli ticket Ngangkung, actually na usha Rapunzel, but FULL , Fucktup la :/ Actually gaduh dgn aman , aman salah paham patuh tudoh aku ta bgtau aku kua smlm. aku bgtau kot ! ;"( Just aku ckp tanak jupe aku sudah, just brani buat brani tanggung. n aku takan maafkan dea lau ta jupe aku. Tgu punye tgu kat wwm Aman bg msg "b da smpai" bell yg text dea soh tgu kat Auntie Kopitiam. Aku g toilet jap, Then aku g a kdai tuh, tgok2 aman dah ade. Cehhh, aku dgn muke poyo pandang aman , usha panas jee. Hahhaha padan muke ! sape soh cri pasal. Aku g order Roti bakar 2 set n Lemon Strawberry 1. Makan a, then aman jeling2 pndang panas jeee . hahaha aku na gelak besar senanye ! tapi aku tahan jelah. Padhal td kat fb gaduh aww, haishh. Patuh bell ngamuk "e korang nie mnyampah ! gaduh je. Aku pang kang" err takut gak bell marah -.- patuh aku pas roti kat aman, bnyk komplen lak mamat nie . "asal roti dea hitam ? hangus" hahaha
aku ckp g a tnye org tuh . sengal ;D then aku jenjalan jap dgn hubby kesayangan aku neyyy. jalan nye jalan, dea ajak g mkn dkat ape ntah name kedai tuh -.-" aku g toilet, lame gak sbb na pkai Fake eyelashesh . Hahahha aku tatau betul ke tak aku eje xD hentam je laaa kan. then kami saling pandang memandangi , haha part nie lawak ! xD ade gak yg makan kaki ! hahah usha2 panas patuh senyum, gile betul.
then both of us g maen token tuh. haha, best ! tapi Aman poyo -.- sume game dea menang ! mane aci , then mula lah dea bangge tahap gaban ! ggrrr geram2 ! heee, turun tgkat bwh g beli air while aman g toilet jap, emm. lame kot na tggu movie smapi pkul 9.30 pm :/ padahal bru pkul 6 lebih time tuh -.- gile ! Aku suke part kat tgge. Alahai , manjenye kami :") suke suke ! aku sandar kat badan aman, aku depan aman laa. hmm, tapi dea nie ganas ah -.- sakit aku kene buli ! aku ckp soh jd lembut sikit, dea g buat cara bapok -.- alahhaiiiiii. jalan punye jalan, dah kul 9.20 pm cmtuh kite org bli popcorn n coke. COMBO 1 :) Btw dinie dah ade dah time tuh. so masuk same2 lam cinema. Hahah ney best ! aman 1st 1st dah amek beg top muke. hahahha, comel ;D best jugaklah cite Ngangkung ney, but for me JPBC 2 lagi best. heee, Balik tadi aman hanta kan :) dinie hanta bell , hehe best2 ! peluk dea kuat2 atas moto, sygnye kat dea! haishhh. rase geram2 na tubit2 awww. hahahaha xD Happy jugaklah today, even ta puas lg kua dgn dea. heee. :D

No comments:

Post a Comment